Monday 15 December 2014

Hetk endale

Pühapäev on meil lepitud aeg mulle ja P vaatab rohkem Cooperi järgi. Kui enamasti olen ma siiski suurt rolli pühapäeviti mänginud, siis täna tahtsin natukene tõesti aega endale. Istun arvutis, lakkisin küüsi, joon enne keskpäeva veini (et enne mu öövalvet kaineks saaks) ning kuulan muusikat. Seda videot kuulasin ma pidevalt oma raseduse lõpus, enamasti vanni võttes, kuigi siis vaid pool minust vanni mahtus. Nii mõnus ja video on ka imeilus, kui on aega vaadata.


Jätkuvalt on plaan järgmine aasta õppima hakata. Mõtlesin küll, et kas mul aega on, aga aega tuleb leida. Eks see tõsi ole, et kes teeb, see jõuab. Ja ma tunnen, et ma olen nii laisaks ära läinud. 

Tahaks väga Open University kaudu psühholoogiat õppida, sest see huvitas mind üliväga, kui ma veel Londonis koolis käisin. Open University on ka nii hea moodus ise kodus lapse kõrvalt õppida. Tahaks midagi vahelduseks ka endale tuleviku mõttes teha.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...