Monday 4 November 2013

Taaskord Coventry's

Üllatavalt kena pilt mitte nii kenast Coventry'st (source)
Eile käisime taaskord Coventry's plaaniga kahte tuba vaatamas käia. Meil on nimelt kavas esmalt vaid tuba üürida kuni päris oma korterit/maja otsime üürimiseks. Kahjuks üks vaatamine ütles ära sõnumi teel, kui me juba bussiga sinna teele olime, mis tegi tuju natukene mustaks. Seega sai vaid loota, et see teine tuba on normaalne.

Helistasin vanahärrale, kes üüris, ning ta lahkelt andis isegi juhatusi, millise bussiga tema juurde saame. Kahjuks sain ma ta ülimalt tugevast india aktsendist natukene valesti aru ja esmalt istusime vales bussipeatuses. Vahepeal helistas vanahärra kaks korda, et uurida, kas me ikka ilusti bussi peale saime. Lõpuks saime ka ning jõudsime kiirelt kohale.

Korter ise oli neil värskelt ostetud ning remonditud, mistõttu oli see meeldivalt puhas ja armas. Meie tuba on suur ja sellel on isegi aken. Uskuge või mitte, aga meie praeguses toas pole akent. No, on, aga see avaneb elutuppa, mis on kindlasti illegaalne juurde-ehitis. Seega aken pakkus meile palju rõõmu. Lisaks ruumikas kapp ja kaks üksikut voodit, mis me kokku lükata saame. Ülejäänud tuba oli mõnusalt tühi, seega saame selle enda asjadega täita.

Vanapaar, kellega koos elaksime, on väga lahedad ja rahulikud. Nende tütar käis ka külas ja ta on esimene inimene, kes on siin ära arvanud, et ma Eestist pärit olen. Ta on nimelt arst ja vist töötab mõningate eestlastega koos vms. Ta ütles, et ta sai mu perekonnanimest aru, et ma eestlane olen. Boonuspunktid kirjas! Igatahes paar ise on lahedad ning kõik on teadlikud, et meile oleks see vaid lühiajaline majutus. Väga lahkesti pakkusid, et kui me tahame oma elamise jaoks asju osta rohkem, siis nad saavad rohkem panipaiku muretseda jms. Neile on see esmakordne toa üürimine, seega väga lahedad ja lahked.

Üür on küll Londoniga võrreldes väike, £500, kuid teiste Coventry tubadega võrreldes natukene kallim. Samas tuba ise oli väga kena, seega me ei nurise. Lisaks on majutus üsna kenas Coventry linna-osas, mis meile ka meeldis, sest muidu meile Coventry linn väga ei meeldi.

Nüüd on vaja nädalaga leida keegi, kes meid kolida saaks ja siis lähebki sõiduks laupäeval. Pakkimist ma küll ei oota, aga hea meelega tahaks siit majast juba minema minna :)

2 comments:

  1. Väga tore, et leidsite omale ikka elukoha :) edu uues linnas :)

    ReplyDelete
  2. Põnev, et kolite sinna, kust meie ära kolisime. Sealkandis on nii mõnigi eestlane muideks :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...