Tuesday 16 October 2012

Kodutööst

Minu esimene kodutöö peab valmis olema 27oktoobriks, seega eile oli viimane aeg sellega alustamiseks. Pidin valima ühe artikli mitmest, mida me klassis arutlenud oleme ja selle põhjal 1200 sõnalise kriitilise analüüsi kirjutama. Otsustasin, et analüüsin artiklit, mis kirjutas poiste ja tüdrukute õpitulemuste erinevustest ja selle põhjustest. Tundus üsna lihtne ülesanne, aga oi kui valesti ma arvasin...

Hakkasin kirjutama ning valmis sissejuhatus ning kolm paragrahvi, kokkuvõte on veel tegemata. Enda meelest oli üsna pikk jutt, aga Word ütles, et mul oli kirjas vaid 411 sõna. Niisiis oli mul vaja 800 sõna kuidagi juurde mõelda.

Täna tööl mõtlesin ja mõtlesin ning uurisin internetist erinevaid nõuandeid kriitilise analüüsi kirjutamiseks ja lugesin paar näidet. Põhimõtteliselt minu 411 sõna olid vaid artikli kirjeldus, ei analüüsinud ega kritiseerinud ma seal midagi. Seetõttu on vaja rohkem arvamust sisse lisada ja teemat pikemalt nämmutada. Kahjuks ei olnud mul artiklit ega midagi tööl kaasas, muidu oleks juba siis hakanud tööd täiendama.

Muidugi on tüüpiline, et kui ma lõpuks töölt koju sain, siis olid kõik head mõtted peast pühitud. Tegin paar pisikest muudatust ja nüüd on mul 437 sõna. Ikka nagu natukene vähe. Igasugused erinevad artiklid ja juhendid on nüüd mälupulgal ning homme võtan kõik tööle kaasa, sest seal tundub mu aju paremini töötavat. Kui kõik hästi läheb, siis 27ndaks on mul ilus 1200 sõnaline arutlus paberil ja loodame südamest, et ma päris läbi ei kukuks. 

Peale kriitilist analüüsi tuleb essee kirjutamine, peale mida pean PowerPointi esitlusega hakkama saama. 

Koolis on tore.

1 comment:

  1. Veab, kui on selline töökoht, mis lubab, et töötajad isiklike asjadega tegelevad tööajast :P

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...