Sunday 31 October 2010

Kõvem Plaanimine

Suure tüli tõttu oli tänane kaubanduskeskuses käik väga odav. Vaid transport ja lõuna läksid maksma ja edasi läks kõik allamäge. Üle pika aja olin mina see, kes esimesena jälle sõbraks saada tahtis. Rääkisime asjad selgeks ja homme on uus katse, sest mõningaid asju on siiski hädasti vaja.

Järgmisest nädalast läheb tööl ka kergemaks, sest meie tiimi tuleb lisa. Kuna juhataja on lapsepuhkusel, siis otsustati uus töötaja sekka võtta, kelleks osutuks mu kolleeg Terminal 5st. Kuigi ta oli ka ainus kandidaat, olen ma teda tundes väga positiivne, et ta saab tööga suurepäraselt hakkama. Ma olen ka üsna kindel, et ajutine lapsepuhkuse kohatäitmine ei jää ajutiseks, sest üks teine kolleeg plaanib järgmisel aastal Austraaliasse reisima minna ja meil siis jääks nagu üks inimene väheseks. Aga eks näis. Ise ma olen hetkel oma kohaga rahul ja ei ole midagi suuremat ja paremat vaatama hakanud. Ehk kui juhataja on lapsepuhkuselt tagasi või ehk firmasiseselt tuleb midagi. Või võiks ka samal kohal rahus olla, kuni me ühel heal päeval USAsse ära kolime. Meie firma on USAs ka, ehk saaks lihtsalt sinna üle minna, mis oleks ka mugav lahendus. Mulle lihtsalt meeldib liialt ette mõelda, kuigi ma tean, et saatusel on oma plaanid.

Ahjaa, meil on sünnipäevad ka tulemas. Mees saab juba kolmapäeval aasta vanemaks ja mina natukene üle kahe nädala pärast. Midagi eriti plaanis ei ole küll ja üritame raha ikka reisi jaoks rohkem hoida ja seal tõsiselt shopata. Mehel tuleb 9ndal mingi mäng välja, mida ta tahab. Lisaks tellisime mõlemad internetist mõned parfüümid ja ma lisaks paar küünelakki ja proovimiseks professionalse šampooni-palsami ka pidupäeva puhul. Lisaks on mul saapaid vaja hädasti, sest kingadega ei vea enam hästi välja, vahel on liiga külm. Abikaasa tahtis veel Domino pitsat. Kojutellimisega muidugi, mida me täiesti teha võime. Ja ehk sõpradega käime ka väljas. Ja kuna mu sünnipäev on samuti nädala sees, siis plaanin tööle kooki teha. Jah, jälle sadakümme plaani. Ma peaks üldse blogi ümber nimetama "Mari Plaanib" :P

2 comments:

  1. Oi kui kihvt, mu mehel on Teisipäeval sünna. Vaata, et sa siis ennast lõdvaks lased sel päeval ja plaanimisega üle ei pinguta. ;)

    ReplyDelete
  2. Skorpionid kõik :D

    Ma üritan enne ära planeerida, mis kooke küpsetada ja mis sööki teha. Ehk massaaž ka. Ei hakka üle pingutama :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...