Tuesday 16 March 2010

Uus päevakord

Eelmises postituses sai mainitud, et mu mees leidis endale lõpuks töökoha. Tema on normaalne inimene ja käib esmaspäevast reedeni tööl 8-16ni. Töökoht asub aga kesk-Londonis, seega peab ta suht varakult ärkama. Mistõttu ka mina olen varakult ärkama hakanud. Kui ma just ei pea ise varajasse vahetusse minema, milleks ma ärkan kell 3, siis ärkan koos temaga kell 5:30. Et siis lehmad õigeks ajaks lüpsta, jms. Haha, õnneks mitte. Kuni ta end sätib, teen ma valmis tema lõunasöögi. Köök on meil aga väga jahe, seega kui ma end voodist välja ajan ja sinna lähen, olen ma täiesti ülesse ärganud. Teen siis endale kohvi ja teen väikese hommikusöögi ja jäängi ülesse. Eelmine nädal üks päev läksin uuesti magama, sest mul oli vaba päev ja olin vääga väsinud. Eile ja täna olen aga hilises vahetuses tööl (lahkum kodust umbes 12:10) ja naudin lihtsalt pikka hommikut.

Õhtuti enamasti jõuan võtta 22:10 buss, sest sulgeme 22:00. Eile aga viis minutit kella 22ni tuli nigeeria kutt ja tahtis 4000 naela vahetada. No ma ei saa seda ju ära ka saata, juhataja oleks mu elusalt nülginud. Selle summa pärast pidin isegi suure tehingu turvaankeedi ära täitma ja kõik 4000 naela 20-naelastes üle lugema. Peale teda oli veel üks klient ootamas ja siis jäi meil 10 minutit poe sulgemiseks ja jõudsin 22:30 bussile sprindiga. Mees oli kodus juba kuri, et miks ma ei helistanud, et ma hiljem tulen, bla bla bla. Ta nimelt alati õhtuti tuleb mulle bussijaama vastu ja hommikuti viib mind bussijaama, sest see on hea 15minutiline jalutuskäik ja siin ei ole just kõige turvalisem üksinda kõndimiseks. Eile oli aga kuri ja ei tulnudki mulle vastu. Suutsime ikka enne magamaminekut ära leppida. Me olemegi sellised temperamentsed Skorpionid ja igast pisiasjast tuleb suur draama :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...