Friday 19 March 2010

Tegus päev

Ma olin täna nii asjalik, et endal on ka hea olla :)

- Ärkasin 5:30 ja tegin mehele tööle lõuna kaasa.

- Logelesin mõned tunnid.

- Veetsin tunnikese meie tuba koristades ja panin pesu pesema.

- Otsustasin koridori ja vannituba koristada. Küürisin tund aega väikese dušši seinaplaatide vuugivahesid, kus oli aastate mustus. Tulemus ei ole küll lumivalge, aga palju parem kui enne oli.

- Võtsin pesu pesumasinast välja ja panin teise masinatäie pesema.

- Küpsetasin pannkooke õhtusöögiks. Nautisin kaks kooki tassi kohviga.

- Sain kerge šoki, kui nägin, kui "toreda" telefoniarve mees see kuu on suutnud tekitada. 10h tasuta kõneaega ja ta suutis 19h telefoniga jutustada. Õnneks saab ta nüüd ise seda kinni maksta :P

- Nüüd puhkan voodil ja vaatan telkut. Ilmselt teen varsti väikese uinaku. Hiljem teen endale maniküüri ja pediküüri, sest suutsin endal pool küünelakki maha küürida.

Perenaine missugune :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...