Sunday 21 March 2010

Ostuhullud!

Oleme paar päeva lahedamat elu elanud ja mulle väga meeldib. Sai oma riidekappi suht palju täiendatud. Siinkohal tahaks mainida, et H&M on kindlasti üks mu uusi lemmikuid. Meeles, et paar aastat tagasi seal käies ei jäänud midagi silma, kuid nüüd tahaks pool poodi ära osta :) Väga tore oli avastada, et Westfieldi kaubanduskeskuses on nüüd Ed Hardy pood ka. Selle jaoks küll peab natukene raha ette koguma, aga mulle sealt ühed ketsid hinge peale jäid, mis suve jooksul endale muretsema peab. Või tellin need ämma kaudu USAst, seal nad palju odavamad.. Ja see oli minu jaoks naljakas, et MACi poe ukse taga oli järjekord ja tüdrukuid ükshaaval poodi lasti. Muidu oleks sealses väikeses poes liialt inimesi olnud. Ma jään selle juurde, et seda märki käin lennujaamas vaatamas, palju rohkem ruumi ja odavamad hinnad. Samuti tunnen, et mul hakkab rohkem stiili tekkima. Vaatasin ja ostsin riideid, mis on mu olemasolevatest ikka tunduvalt erinevamad ja stiilsemad. Näiteks proovisin ühte tavalist halli kampsunit selga, mis tavaliselt oleks sobinud, aga seekord tundus nii igav, et jätsingi ostmata. See-eest muretsesin endale küljelt neetidega leggingsid :D Homme panen aga oma tavalise, igava ja natukene liiga suure sinise vormi selga ja lähen varakult tööle.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...