Tuesday 5 August 2008

Unine teisip2ev

Otsustasin, et teen t2iesti puhta alguse ja blogger.ee 'st siia sissekandeid yle ei kanna. Ehk natukene p6hjuseks ka see, et ma ei leidnud yles, et kust seda teha sai, aga ehk nii ongi parem. Minu enda jaoks on nad talletatud, minevik j22b minevikuks ja mina l2hen ju ikka r66msalt edasi.

T2na on meil tyypiline inglise ilm ehk sajab. Raamatu sain ka l6puks l2bi ja tulin nyyd raamatukokku uusi otsima. Muidugi kasutades juhust ka internetis passida natukene :) Kodus tuleks hakata homseks t88p2evaks valmistuma, mis t2hendab, et oma toreda roosa kyynelaki peab maha v6tma (t88l ei ole v2rvilised kyynelakid lubatud, vaid neutraalsed toonid v6i prantsuse manikyyr) ja varakult magama minema. Syya tuleb ka ilmselt teha ja siis kuidagi v2lja nuputada, kuidas m2ngus yhest kohast edasi saada. Ei saa just 8elda, et mu elu hetkel p6nevust t2is on :D

2 comments:

  1. Misasi on prantsuse maniküür?

    ReplyDelete
  2. See on selline manikyyr, kus on kyyneotsad valgemaks v2rvitud. Selline h2sti tagasihoidlik.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...