Saturday 30 August 2008

Eluolu sygise hakul

Ma olen tervenisti VIIS p2eva kodune olnud ja nii hea on. Homme siiski t88le tagasi, aga ei ole enam palju mu septembris v6etud puhkuseni. Mitte, et mu t88 mulle ei meeldiks, v2ga meeldib, aga vahetused on suhteliselt ekstreemsed ja yleyldse on puhkust vaja.

Meie majaomanikul on j2lle sugulased kylas ja kolm l2rmakat last samuti. Nad on lihtsalt hirmus tyytud ja alati vahivad suu ammuli nagu ei oleks enne valget inimest n2inudki (nemad on indialased). Igatahes on meil p8idlad pihus, et nad sel n2dalavahetusel minema l2hevad, et saaks k88gi l6puks korda teha ja m6nuga seal kypsetama ja kokkama asuda, sest praegu ei taha seda nende ees kyll teha. Just sai raamatukogust laenatud kokaraamatust hunnik retsepte ymber kirjutatud ja nyyd n2pud sygelevad, et mida k6ike teha tahaks. Nii v6imaluste piirides siiski, sest meie majapidamine ei oma sugugi k6iki k88giriistu, n2iteks ei ole meil l6ikelauda, igasugustest koogivormidest r22kimata.

Lihtsalt mainiks 2ra, et Obama on tegelikult ikka tark mees kyll. Ma olen lihtsalt sunnitud tema k6nesid ja yldse kogu seda USA valimisi j2lgima ja ta hakkab mulle aina rohkem meeldima. Minu teine pool on v2ga tema f2nn ja elab kogu asjale v2ga kaasa, v6ttes veel arvesse, et on 45 aastat Kingi k6nest jne. Ma vist siin ei olegi enne maininud, et ta on mul natukene teise nahav2rviga. Aga temast pikemalt ehk m6ni teine kord :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...