Tuesday 12 August 2008

Koduperenaine ka vahelduseks

Uh, j2lle viis t88p2eva seljataga ja l6puks sai hommikul kaua magatud. T2na plaanin asjalik olla ja natukene naine ka vahelduseks olla, mis t2hendab, et teeme natukene suurema toiduostmise ja siis kostitan kallimat suvik6rvitsa kautisega ning keedukartulitega ja ahjupannkooki teen ka, kuna ta tahtis, et ma midagi kypsetaks. Kumbagi ei ole ma varem teinud ja selleks tuli t2dilt kaugelt Eestist abi otsida, aga retseptid olemas ja 6htul alles n2itan, mida ma oskan. Can't wait! :D

T88l sain endale l6puks vormiriietuse. Tellisin endale kaks lyhikeste ja kaks pikkade varrukatega pluusi, yhed pyksid, yhe seeliku ja yhe pinsaku. Ylehindasin oma suurust natukene ja pluusid oleks ehk suurus v2iksemad paremad, aga k2ib kah. V2hemalt tunnen nyyd ikka tiimiliikmena rohkem, pluss ei ole enam hommikul m6tlemist, et mida selga panna.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...