Monday 5 September 2011

To Do List

Hommikust! Peale õhtust kohvi Vana Tallinnaga ei tulnud und tükk aega ja ma olin rekordiliselt kella 3ni üleval. Ma olen enda üle üsna uhke, sest mul hakkas tõsiselt vanainimese tunne peale tulema, et mul ka nädalavahetustel juba kell 10 uni peale tuli ja varem pidasin südaööni üleval olemist suureks saavutuseks. Täna sai mõnuga poole kaheteistkümneni magatud ja täna on täielik lebo päev plaanis, mis tänase vihmase ilmaga sobib väga hästi.

Mainiks ära, et ma olen Flickr´ist taas ülimalt sõltuvuses ja olen paar tundi seal pilte vahtinud.

Kiire ülevaade tänasest to do nimekirjast, eks õhtul kannan ette, kas ma kõik suure laiskuse kõrvalt ka tehtud sain:

- End lõpuks hommikumantlist välja saada ja pesus ära käia.
- Jalad ära epileerida, sest ma meenutan vaikselt kaisukaru juba (häbi, häbi).
- Varbaküüned ja sõrmeküüned ära lakkida. Ilmselt klassikaliselt punaseks.
- Fotoka õpperaamatut lugeda ja selgeks saada ISOd ja muud taolised asjad, mis mind hämmastavad. Ei ole mõtet ju sellist kaamerat omada, kui pidevalt vaid Auto funktsiooni kasutada.
- Porgandikooki võiks ka teha.
- Tööleminekuks riided valmis otsida ja vajadusel triikida.

Üle pingutama ei hakka. Kui ma nende asjadega hakkama saan, olen tubli. Õnneks õhtusööki tegema ei pea, sest eile käis meil üks sõber õhtusöögil ja meil on sellest veel palju toitu alles.

Õhtuni!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...