Friday 16 September 2011

Atsihh!

See nädal on justkui olemata olnud, sest niii kiiresti on läinud. Absoluutelt ei ole tunne, et homme on reede juba. Üleüldse see aasta on täiega mööda tuhisenud. Mu sünnipäevani on ainult kaks kuud, wtf? Ma ei ole veel vamist 23 olemiseks! Ja jõuludeks ka mitte (kuigi piparkooke tahaks küll teha)!

Enivei, sügis on hakanud jahedamaid ilmu tootma ja mul hakkab külmetus tulema. Kuigi ma olen üsna kindel, et ma eile tundsin, kuidas üks jobu mu kuklasse aevastas, samas ma kuulasin kõrvaklappidega muusikat, seega ma ei kuulnud midagi, vaid tuult tundsin. Eks ma teen enda ühe külmetuse tee nüüd ja homme manustan ka ravimeid, et külmetus suuremaks ei läheks. Samas üks päev kodus haige olla oleks ka vahelduseks hea puhkus...

Vaikselt õpetatakse ametikõrgendust ka, mis küll vaid kuueks kuuks, ärgem unustagem. Kui ma rohkem mõistan, mida ma täpselt teen, siis teen sellest eraldi postituse.

Olge mõnusad ja hoiduge teiste aevastustest!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...