Tuesday 20 October 2009

Sügis käes, sügis käes.. Varsti jõulud ka.

Jube külm ja sügisene on õues. "Tänu" minu ebanormaalsetele töötundidele on mul võimalus minna välja, kui on kõige külmem (kella 4 paiku hommikul). Olen end täiustanud paari sokkidega (nüüd kannan kahte paari, sest sügissaapaid mul pole, lepin kingadega), otsisin oma kindad välja ja paksema salli ka (mis kahjuks kaela kõditab koledasti). Lisaks surusin oma pikavarrukalisele tööpluusile pikkade varrukatega kampsuni peale, mis oli alles piin. Tunne nagu kubujussil, aga vähemalt oli soe. Maja on ka suhteliselt jahe. Majaomanik paneb kütte sisse ainult, kui ta ise kodus on ja sellele lisaks kasutame ka puhurit. See kõik aga kuivatab ja rikub mu nahka koledasti ja nüüd olen punniline. Alati, kui just olen eelmistest lahti saanud ja paar päeva punnivaba nahaga olnud. Igavene puberteet ilmselt. Kuigi enne on veel nii minu kui ka mehe sünnipäevad järgine kuu, hakkasin täna juba jõuludele mõtlema. Sainsburys oli juba jõuluvärke ja kaunistusi täis, mille kõrval veel Halloweeni kõrvitsaid müüdi. Ei ole aimugi, mis see jõulud kavas, kuid perele peab kingid mõtlema, sest nad siia tulemas aastavahetuseks. Lisaks, et mida süüa teha.. Briti jõulutoidud mulle ei istu, seega üritame ilmselt taas Kariibi-Eesti segu teha. Piparkooke pean ma ka kindlasti taas kord tegema, eelmine aasta tulid superhead välja. Õnneks on veel piisavalt aega planeerida ja mõelda :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...