Sunday 13 November 2016

Mõned tehtud asjad beebipreilile

Nii mõnedki kootud-heegeldatud esemed on pisibeebile valmis. Mõned piisavalt väikesed, mida saab kohe sündides kanda, mõned 0-3 kuu suurused. Ideid ja mustreid, mida veel kõik enne ta sündi valmis saada tahaks on niiii palju. Muidugi mitu kampsunit, mis oleks pidanud küll poisile kui ka tüdrukule sobima, said ammu valmis. Nii, kui saime teada, et beebi on tüdruk, pidin kohe kleite ka tegema. Valge beebitekk on ka valmis, millest postituse lõpus vaid poolik foto, sest päris valmis olles pole jõudnud pilti teha. Lisaks plaanis veel mitmed kampsunid, kleidid, püksid ning mütse on ka vaja. Las näitan pilte parem ja lähen koon vahelduseks endale ka uued kindad :) Ja loodan Cooperile ka ühe kampsuni varsti ruttu valmis teha... Kudumist, kui palju :)








2 comments:

  1. Tere!
    Olen su blogi juba mitu aastat lugenud ju sulle mõttes kõiges kaasa elanud, aga millegipärast pole ma kunagi kommenteerinud. Nüüd aga lihtsalt pean - sa oled niiiiiii tubli!!! Nii palju armsaid asju kootud. Minul käivad vahel sügiseti küll kudumishood ja olen oma lastele ka igasugu vidinaid läbi aegade kudunud, aga viimasel ajal millegipärast ei leia selleks aega. Nii kahju, sest kudumine on äge! Millisest lõngast (mis materjal ja kui jäme) kood ja kust mustreid leiad? Või teed peast?

    Parimate soovidega

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh, nii armas on kuulda, et siin ikka lugejaid ka on, kuigi ma enam kõige tihedam postitaja ei ole :)

      Lõngu kasutan erinevaid, enamasti Stylecraft Special DK või Drops omi. Jämedus varieerub, aga nr 4 varvastega meeldib kõige rohkem kududa. Pildil näha, et üks kollane kleit väga algusstaadiumis. Enamasti seetõttu,et seda vaja teha 3mm varvastega ja niiii pikalt läheb. Õnneks aega veel on.
      Ma ise tunnetan, et mu tehtud tööd on tunduvalt paremaks läinud mustreid kasutama hakates. Alguses üritasin pikalt koba peale teha, aga sedasi tulevadki vead sisse. Aitas see, et lõpuks õppisin ära inglisekeelsete mustrite lugemise ja siis saigi valik, mida teha, palju suuremaks. Enamus mustreid viimasel ajal pärit revelry.com lehelt. Seal on ülisuur valik ja mustreid saab nii tasuta kui ka raha eest, kuigi koina ei ole raatsinud veel päris raha nende eest välja käia, kuigi mõned on silma jäänud küll (näiteks ministrikk.no mustrid). Pinterest on teine koht, kus imelisi ideid saab. Ma vist rohkem aja kulutangi mustreid uurides ja pilte vahtides, kui ise kududes-heegeldades :P

      Kõike paremat ja aitäh lugemast :)

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...