Sunday 13 July 2014

Tegin pastat


Mul on viimasel ajal peas olnud idee, et nii tahaks ise pastat teha proovida. Vaatasin Pinterestist igasuguseid vahvate pastade pilte ning sattusingi väga lihtsale retseptile, millega alustada. Pasta jaoks oli vaja vaid 100g jahu 1 muna kohta, kogust vastavalt timmida. Mina tegin 200g jahu ja kahe munaga koguse ja sellest oleks saanud 4 normaalse suurusega portsu või 3 suuremat.

Segasin jahu ja munad kokku ja sõtkusin mõnda aega, kuni taigen oli ilus ja ühtlane. Lasksin tainal pool tundi puhata ning asusin siis rullima. Lahtirullitud taigna keerasin väga lõdvalt ümber taignarulli, võtsin rulli seest välja ning lõikasin rullitud taina viiludeks, mis lahtivõttes olid pikad ribad. Keetsin pastat vaid paar minutit soolaga maitsestatud vees ja oligi valmis.

Kuigi tegemist oli väga tavalise taignaga, ütles P, et see on parem pasta, kui poest ostetud ning pean temaga nõustuma. See oli kindlasti natukene vaeva väärt. Hea meelega proovin veel tulevikus erinevaid jahusid ja maitseid taignas.

3 comments:

  1. Tead, olen alati mõelnud ise ka pastat teha. Ma kujutasin enda peas ette, et see on raskem ettevõtmine ja loobusin üldsegi retseptide otsimisest (ja korrutasin endale, et mul pole ju pastalõikamiseks masinat :D ). Andsid minulegi innustust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore, kui innustust jagasin :)

      Väga lihtne on tõesti, kõige raskem kogu asja juures oli taigna piisavalt õhukeseks rullimine, sest see on päris tihke tainas. Aga vaeva oli väärt ja masinat pole vaja, kuigi see teeks pasta tegemise veel lihtsamaks ja kiiremaks.

      Delete
  2. tubli!
    ma olen ka kuangi teinud, tubli itaalia mammana, olen isegi tàidetud ravioole kuangi teinud :P kunagi siis kui mul lapsi polnud ja aega oli! :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...