Ma olen ehk natukene imelik, aga reisi jaoks koti pakkumine on lahe. Eriti hasarti tekitav on 10kilose käsipagasiga piiratud olemine. Plaanis on küll natukene pätt olla ja RyanAiri lennukile võtta üks pisikene käekott, kuhu tõesti ainult rahakott ja mobiiltelefon sisse mahuvad, ning seljakott muu kraamiga. Igalpool on kirjas küll, et ainult üks kott, aga loodan väikese käekoti jope alla ära peita. Ma ei saa ju ometi terve Eestis oldud aja seljakotiga ringi käia nagu koolilaps.
Hommikul voodis tegin kiire nimekirja asjadest, mis pähe tulid ja mida ma kohe kindlasti ära unustada ei tohi, näiteks igasugused laadijad, adapterid ja paberitöö. Riigilõiv on passi jaoks ilusti makstud, ankeet ära täidetud, lennuki check in piletid on välja prinditud, seega on kõik kontrolli all.
Lisaks sai hirmuga kõik järgmine nädal kontolt maha tulevad arved kokku arvutatud ja kindlaks tehtud, et vajalikul pangakontol on vajalik summa. Vahepeal sedasi arveid kokku arvutades tuleb väike nutt peale küll, aga kahjuks ilma neid maksmata ei saa ka elada. Aga see selleks, praeug ma sellest viriseda ei taha...
Tagasi 10 kilo ja käsipagasi juurde. Kõige esimesena said pakitud igasugused kreemid ja muud vedelikud, mis peavad ju liitrise kotikese sisse ära mahtuma. Kaasa sai täpselt kõik, mida vaja on, näokreemid panin ümber väiksematesse potsikutesse ja pesemise vahendeid kasutan perelt. Pesu ja sokid on ka koos, vaja nüüd lõpuks mõelda, millised kampsunid ja pluusid kaasa võtta, mis liialt seljakotis ruumi ei võtaks ja mida ma päriselt ka ära kannaksin, mitte tühja kaasa ei veaks. Suudaks nüüd ära otsustada, kas ma saan viis päeva ühe paari teksadega hakkama või olen edev ja võtaks kaks paari kaasa. Naine on raske olla vahepeal, eriti veel edev naine.
Seejärel tuleb kindlaks teha, et mul on piisavalt meelelahutust lennul ning hiljem bussisõidul. Selle jaoks pean kindlaks tegema, et telefon ja Kindle oleks maksimumini laetud. Lisaks varupaar kõrvaklappe, sest mu praegused on juba kaks aastat vanad ja ma tõsiselt kardan, et pikalt nad enam mul ei kesta. Kuna reisimist on palju, siis tuleb ka kindlasti akude kestvust planeerida, kui ma just kusagil vahepeal end laadida ei saa, mida ma ilmselt saan. Tallinna - Võru bussi loodan WiFiga olevat, siis peaks vähemalt nood 4 tundi üsna lõbusalt minema.
Olen märganud, et mida aasta edasi, seda rohkem meeldib mulle selliseid pisiasju reisimise jaoks planeerida. Mulle meeldib, kui mul on kõik olemas ja ma olen kõige peale mõelnud. Üllatusi ma ei taha. Pass juba üllatas mind niigi.
Elevus on nii suur, et täna vist magada ei saagi, kuigi nagunii peab juba kella 3 paiku öösel ärkama :P
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Tervitused ja uudis!
Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...
-
Sain vanaks täna. Saan Eestis kasiinosse minna nüüd. Ja Ameerikas alkoholi osta ja käsirelva omada. Elu on lill!
-
Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...
-
Kui mul füüsiliselt nii palju rase olla ei olegi väga raske, siis vaimselt muutub väga kurnavaks küll. Sellest nädalavahetusest on kerge mas...
Võta võimalikult väike õlakott ja katsu jätta suurde kotti piisavalt ruumi (nii mahu kui kaalu mõttes), et selle sinna kuidagi ära mahutaksid, kui keegi peaks bitchima hakkama. Tõenäoliselt ei hakka, aga parem karta kui kahetseda.
ReplyDeleteKus seda üldse kontrollitama peaks? Check ini teed ju netis, turvakontrollis küll kedagi ei huvita, niigi võtad kõik seljast ära, tehnika kotist välja jne. Lennukisse minnes tavaliselt on neil ka käed-jalad tööd täis... Ma olen tegelt küll kuulnud, et väravas ootavaid inimesi on peedistatud, aga endal pole kunagi sellist asja olnud. Registreeritud pagasit ära andes on kästud käsipagasit korra raami panna, viimane kord kaaluti... Aga sinna letti sa üldse ei lähegi. Saksamaal oli vist tegelt nii, et kuskil keegi PEALE turvakontrolli palus mul panna õlakott kohvrisse - mul oli ruumiga arvestatud, mahtus ära, kaaluma ei hakanud keegi (ja hea oli, sest kaal oleks üle läinud, aga ma olin valmis osa brošüüre, mis päris palju kaalu võtsid, vajadusel ära viskama).
Õlakott on tõesti väike, umbes selline - http://www.houseoffraser.co.uk/DKNY+Medium+tote+bag/179616895,default,pd.html
DeleteLisaks pakkisin koti ära ja seljakott on pool tühi ja kaalub ainult umbes 4kg. Midagi üleliigset ma ka võtma ei hakka võtmise pärast. Seega kui tõesti hakkavad virisema, siis mu väike käekott mahub vabalt veel seljakotti ära :) Keegi peale lennukit mul tõesti seda kontrollima ei peaks ja kes siis öelda saab, et ma oma käekotti Duty Freest ei ostnud :P
Standstedis peab kõigega arvestama - nii kaalumise kui raami mahutamisega. Vahepeal tegi näiteks Ryanair seal mingeid kaalumisreide täiesti lambi kohtades ja väravates kaaluti ka. Mõõdetakse väga tihti, et ülemõõtlemisega ma küll ei julgeks nendega reisida. Nüüd pole tükk aega sealtkaudu lennanud ja ei tea olukorda. Mul ka alati selline väike üleõlakott kaasas, aga alati olen kindel, et see tasku või kotti pärast mahuks :) Parem karta, kui kahetseda! :) Sest, kui reegleid järgida, siis pole Ryanairil üldse viga! Head reisi! :)
ReplyDeleteVäike seljakott pooltühi ja 4kg, minu süda on rahul. Üks sõber pärast aastavahetust ka Stansteadist RyanAiriga lendas ja tal oli ikka kõvasti šoppamist siit kaasas ja sai ka läbi, seega mul on kindlasti vaba minek. Kõik reeglid on järgitud! :D
DeleteRyanair on vahel täiesti koll selles asjus. Tegin nendega eelmine aasta kaks lendu ja mõlemal mõõdeti-kaaluti. Käidi enne lennukisse laskmist kõik kohvrid selle pappkastiga üle :P
ReplyDeleteRyanair muide on väga nõme, nemad ütlevad, et kõik tax free asjad peavad sul käsipagasisse mahtuma. Niisama näpuotsas ei saa midagi lennukisse viia. Muidugi on õnneks erandeid kah, olenevalt lennujaamast ja töötajatest.