Monday 10 August 2009

Minu esimene tort.

Siin ei ole ju vahet, kas on kook või on tort, kõik on cake. Eestlasena olen ma ikka siiamaani vaid tavalisi kooke teinud ja olen torditegu natukene kartnud. Eile sai aga meelt muudetud.

Vaba päeva kohaselt oli vaja ikka midagi magusat küpsetada. Mune kippus natukene liiga palju olema ja vahukoort juhtus meil ka olema. Õnneks on Nami-Namis hea otsing, kus saab koostisainete kaupa ka retsepte otsida. Sattusin siis sellele tordile ja tegin oma mugandused. Biskviidid sai kohe alguses kahes eraldi vormis küpsetatud, mitte ei teinud ühes suures ja ei lõiganud seda siis pooleks. Koostis tuli täpselt sellest retseptist. Vahele panin hoopis moosi ja vahukoort ning pealt katsin vahukoorega ja riivisin peale šokolaadi. Natukene see vahukoorekate vildakas nägi välja, sest tavalise noa ja lusikaga üritasin seda teha, mitte selleks ette nähtud vahenditega, aga ega see maitset ei muuda. Biskviite ei niisutanud ma mitte millegagi.

Maitses nagu päris tõeline vahukooretort ja olin isegi üllatunud. Täna sööme seda teist päeva ja vaid üks tükike alles, mis ilmselt ööd ei näe :D Kindlasti tuleb rohkem harjutada ja siis saab sünnipäevadeks ja muudeks sündmusteks ikka ise uhke tordi tehtud.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...