Wednesday 3 December 2008

Argielu

Piletid ostetud ja 12. jaanuaril asume Eesti poole teele. Lastminute's on esimese klassi piletid odavamad kui teise klassi oma, seega 2ssame kohale esimeses klassis. Ei kurda :) N2itan siis Ri kodustele 2ra ja Rle mu kodused ja teeme natukene asjaajamist ka ning n2itan niisama L6una-Eestis ringi. Ei suuda 2ra oodata!
K2isime natukene shoppamas ka eile ja yleeile ja t2iendasin oma garderoobi natukene. T.K Maxxx on ikka liiga hea koht. V2hemalt mina suudan endale sealt v2gagi h2id asju leida.
Sai just seitse p2eva jutti t88l oldud, millest 5 olid varajased vahetused ja nyyd naudin oma nelja p2eva kodus. Juhataja tuli kyll nuruma, et kas ma ei tahaks veel yletunde teha, aga ytlesin rangelt ei. Siiski kavatsen yletunde v6tta selle kuu jooksul, et oleks natukene m6nusam Eestisse tulla ning me m2rtsis tahame ka ringi k2ia.. Kyll peale suurt rabamist saan kunagi puhata ka rohkem. See on seda v22rt.
Eile k2isime Eesti Saatkonnas siin, sest Ril on Eesti kylastamiseks viisat vaja. Registreerisin end l6puks siinse aadressiga ka 2ra.
Oeh, tuju on laes, et k6ik plaanid hakkavad l6puks tegu ka v6tma ja saavad varsti tehtud :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...