Monday 17 November 2008

B-day

T2nasest olen kahekymnene, 6nne mulle. Yleeile sain esimese kaardi kodust, eile musilt paar imeilusat kokaraamatut, t2na sai t2di meid oma k6nega 2ratada ja sain hommikus88gi voodisse. Siiamaani l2heb h2sti. Eile tegin t88l yletunde ja sain esimest korda turvatsooni, mis Terminal 5s on ikka hiiglaslik. Mul oli otse vaade Prada poele, kuigi panin t2hele, et suured disainerpoed olid klientidest suhteliselt tyhjad. P6nev oli ikka. T2na oleme veel voodis ja plaanime, et ehk synnip2eva puhul k2ime m2kis s88mas ja ehk kinno ka, aga see pole veel t2iesti kindel. L2hen ajan end nyyd pessu ja teeks end t2nase p2eva puhul ilusaks ka ikk. K6vasti pidutseda aga ei saa, sest homme varajasesse vahetusse yletunde tegema. I'm such a workaholic :P V2hemalt on j2rgmine kuu ilusat palka oodata. .

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...