Friday 2 January 2015

Uuel aastal uue hooga

HEAD UUT AASTAT!

Oi, kuidas ma eile õhtul pingutasin, et üleval püsida. Kell 23 enam ei jõudnud ja läksin voodisse ära, lugesin 10 minutit raamatut ning järgmisena ärkasin ilutulestiku peale. Hoidsin hinge kinni, et need Cooperit üles ei ärataks, õnneks ei äratanud, ja magasin edasi. Esimene uus aasta, mille ma mõnuga maha magasin.

Uue aasta algusega olen ma aga ülivalt motivatsiooni täis. Kirjutasin eelnevalt, et uuel aastal tahan palju asjalikum ja organiseeritum olla. Praeguseni olen olnud ka.

Keskpäevaks oli tehtud nimekiri asjadest, mida ma täna korda tahan saata, pesus käidud, hommikusöök tehtud (beekon ja praemuna, nämma), Cooper söödetud (purustatud banaan) ja lõunaunele saadud, nõud pestud, paar arvet makstud ja... ülikooli kandideeritud! Tegin lõpuks ära!

Kandideerisin poole kohaga Open University'sse, mis on kaugõpe ning erialaks valisin psühholoogia. Olen seda juba sellest ajast saadik tahtnud õppida, kui ma Londonis koolis olles psüholoogia moodulit õppisin. Ei ütleks veel, et ma päris psühholoogiks tahaks saada, aga tahan õppida midagi, mis mind huvitab ja eks näis, mida ma tulevikus karjäärina teen.

Hoian nüüd pöidlaid ja varbaid, et mind vastu võetakse ja et ma õppelaenu saan. Kui kõik hästi läheb, siis olen 7. veebruarist õpilane jälle.

Loodan, et kuu ajaga saan ma organiseerituse ja aja jagamise paika, et ma Cooperi kõrvalt leiaks aega õppimiseks. Idee poolest saaks ma asju õppida ja lugeda siis, kui ta omaette mängib, ta lõunaune ajal ning õhtuti, pärast ta magama minekut. Ei pea ju mina ka alati kell 20 voodisse ära minema. Ma tahan seda nii väga, et ma tean, et ma suudan seda.

Seni vahin Pinterestis studyspo pilte ja ootan huviga õppima hakkamist, et saaks oma väikest karu aru rohkem kasutada:

(link)

3 comments:

  1. Head uut aastat ja palju edu! Ma loodan, et kõik läheb nagu soovid! Ma ise küll ei kujutaks enam nii aktiivse beebi kõrval õpingute alustamist, aga eks kaugõppes ole see ka kindlasti parem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maksimum bakalaureuse lõpetamiseks on 16. aastat, aga ma üritan ikka rutem valmis saada. Ma just ei kujutaks ette õppimist, kui ta väiksem on, sest siis oli saavutus, kui ma pesuski käidud sain :P

      Delete
    2. Kui jutt käib ülikooli astumisest ja alles õpingute alustamisest, siis ilmselgelt jah poleks pisibeebi kõrvalt kerge olnud. Aga alles ise heietasin ja vaatasin aastale tagasi, et jumal tänatud, et lõpetasin siis kui lõpetasin, ehket kui poiss oli veel nö meritäht ja magas lõunal ca 3h :D

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...