Thursday 22 November 2018

Amberi esimene läbi öö uni


Ajaloo huvides panen ruttu kirja, et Amber magas täna esmakordselt terve öö! Vanust 20 ja pool kuud. Eelmisel ööl ärkas ta vaid korra, aga öö enne seda oli ta iga tunni tagant üleval. Magama läks ta eile õhtul kell 21:30 ja ärkas 6:15.

Jube hea, et ma olen sellised asjad siia blogisse kirja pannud, sain kohe välja otsida, et Cooper hakkas täpselt sama vanalt üksikuid öid läbi magama, aga ta ärkas eelnevalt 1-3 korda. Preilil meil oli pikalt rohkem 5-6 ärkamist. Viimased paar-kolm nädalat on olnud enamasti vaid 2-3 ärkamist. Vähemalt on väike progress! Kuigi olen väga seda meelt, et küll ta ise õpib magama, kui ta selleks valmis on, siis väike hirm on ikka, kui ta veel palju ärkab, kui meie beebi sünnib. Cooper oli Amberi sündides aasta vanem ning oli juba mõnda aega maganud läbi öö nagu nott. On lootust, et jään ellu :)


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...