Friday 17 November 2017

Aastake vanem


Tegelikult sain aasta vanemaks eile (16ndal novembril). Ametlikult viimane aasta 20ndates, mis on natukene depressiivne, aga eks elu on selline. Hingelt tunnen tihti end pigem nii 19-20selt, mis ilmselt ongi põhiline :)

Sünnipäeva päev oli mõnus. Cooper teeb nüüd neljapäeviti pikemaid päevi 14:30ni, seega käisin Amberiga rahus šoppamas. Lõunaks lubasin endale sushit, mis oli oh kui hea. Siin on üldse üllatavalt palju sushi kohti igal pool, seega on pikalt isutanud, kuigi seda palju varem proovinud ei olnud. Taldrikutäis erinevaid maitseid ja jook tulid kokku natukene alla 11 Euro, mis on minu meelest päris hea. Kõht oli pärast nii punnis, täiesti alahindasin seda, kui palju riis kõhtu täidab.


Ostlesin endale ka vahelduseks üsna julgelt. Paar paari lühikesi pükse, mõned pluusid ja muidugi uued trussikud ka, haha :D Järgmiseks aastaks super-sädelev päevik ja pastakas, üks küünelakk ja ports lõnga. Lotopilet ka, aga sellega ma vaid kaotasin $5.


Kodus natukene veini verandal, hiljem tiramisut ja trühvleid ning nautisin oma elu soojemat sünnat (22 soojakraadi, kui mitmed mu elu sünnipäevad on koos lumega olnud).


Ausalt järgmist sünnipäeva ma küll ei oota, jube hirm 30seks saamise ees. Silmnähtavalt hakkavad esimesed väikesed kortsud tekkima, energiat ei ole enam lõpmatuselt, ja vananen. Kuid eks see kõik käib elu juurde ja naudime igat hetke, kuni see veel kestab :)

1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...