Tuesday 7 February 2012

Tujutus

Aeg ruttab nii kiiresti ja mitte midagi ei saa tehtud.

Enamuse ajast võtab muidugi töö, millega on mul hetkel love-hate suhe. Ühel hetkel mõtlen, et kurat, kuidas mulle mu töö ei meeldi. Teisel hetkel mõtlen, et jumalast lahe on. Kahelt juhatajalt olen saanud juba vihjeid, et minust saaks hea tulevane klienditeeninduse juhataja. Loodan, et praegune juhataja veel ära ei kao, kuigi tal on ema haige ja väike laps ja sada muud asja, mis võivad ühel hetkel tähendada, et ta ei saa täiskohaga töötada. Iseenesest oleks lahe küll juhataja olla, aga see vastutus ja pinge oleks sel kohal ikka kõvad. Aga ma ei mõtle veel mitte midagi, kuni tuleb olukord, et mind sellesse rolli vaja on. Vähemalt on armas teada, et ma olen hinnatud ja tahetud.

Vabal ajal, tegelikult osaliselt ka töö ajal, mõtlen ma vaid oma tervislikust toitumisest ja trennist. Umbes 4kg on läinud ja ma ei usu, et mu kintsud on iial nii lihaselised olnud. Kükid ja väljaasted on mu igapäevased lemmikud, mis on minu kintsudega imesid teinud. Kükke tehes käed kintsudele panna on ikka üsna ulme, sest üldse ei tunne oma kintse ära enam. Peps ja puusad on aga ikka laiad, mingeid meeletuid sentimeetreid ma seal kaotanud ei ole. Mul ei ole kiiret ka kuhugi, sest suveni on veel aega küll ja ma võtan asja mõistusega ja rahulikult.

Muidu tahaks puhata. Koos Rogeriga. Ta praegune töö tähendab, et ta on 7 päeva nädalas tööl, mistõttu nädalavahetustel olen ma täitsa üksi kodus. Tekkinud on väike rutiin, et laupäeviti käin toidupoes ja logelen niisama ja pühapäeviti koristan elamist. Väga tahaks teha ühe päeva, kui ma vaid voodis logelen, aga ma arvan, et mu enese rahutus segaks. Siiski ma üritan seda see nädalavahetus, vähemalt lõunani võiks ju voodis logeleda, mitte kell 8 juba asjatama hakata, kui ei ole põhjust.

Lumi tuli meil ka nädalavahtusel maha. Ühe päeva kestis ja lennujaamad olid taas poolenisti suletud. Väga tore. Samas täna tundus +3C palju soojem, kui ta varem tundunud on.

Igatahes lähen teen mõned kükid ja siis lähen voodisse ära, sest jube väsimus on peal.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...