Tuesday 13 April 2010

Mitte nii meeleheitel perenaine

Räägin jälle söögist, sest kokkamine hakkab mulle aina rohkem meeldima. Teeme muidu mehega üpriski võrselt süüa, kuid viimasel ajal olen ma palju üle võtnud ja eined muutuvad juba natukene külluslikemaks.

Siin riigis on palju igasuguseid kuulsaid kokki. Nigella, Jamie Oliver, Ramsay jne. Minu lemmikuks kõigi seast on kindlasti Rachel Allen. Ta on lihtsalt nii armas ja tema saateid on väga meeldiv vaadata. Lisaks meeldivad mulle ta kokaraamatud, mis on alati ülinaiselikud ja kenad. Hiljuti soetasin endale esimese raamatu temalt:

Ei mingit temaatikat, vaid retseptid kenadest igapäevatoitudest. Keerulisemaid ja kergemaid. Minu jaoks peab retseptiraamatus olema alati palju pilte ja pastelsed toonid meeldivad mulle ka väga, mida see raamat täis on:
Tegin paar päeva tagasi vähekene uhkema õhtusöögi. Poest haarasin forellifilee järele ja olin väga üllatunud, et värsked kartulid juba müügil olid. Kahjuks tilli unustasin muretseda. Forelli tegin fooliumis. Panin peale natukene võid, hakitud sibulat, natukene maitsestasin ja peale majoneesi. Natukene enne valmimist lisasin riivjuustu ka peale. Kõrvale keetsin värskeid kartuleid. Salat tuli rohelisest salatist, kurgist, kirsstomatitest ja hapukoorest. See viimane ei ole siin riigis just kõige parem, aga ajab asja ära. Väga kevadine ja värske eine ja väga maitsev ka. Ennast kiitmast ma ei väsi :)
Magustoiduks tuli esimene retsept minu uuest kokaraamatust, Eton Messi. Maasikaid oleks pidanud natukene rohkem panema, aga tulemus oli väääga mõnus ja magus. Ja superlihtne :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...