Saturday 30 May 2009

Proua Mari...

Tehtud! 15. mail sai minust proua. Päev oli imeilus ja pidu oli vinge. Hetkel ootame veel Eestist pilte ja kui need tulevad, eks panen siia ka ja kirjutan sellest mu elu parimast päevast natukene rohkem.

Eestis olime nädala. Mehe ema ja õde lendasid ka New Yorkist kohale ja eks näitasin neile natukene Lõuna-Eesti võlusid. Kõik tüüpilised kohad ikka: Munamäe torn, Ööbikuorg, tiir Tartus (jube külm ja tuuline oli, ja seega me seal pikalt ei olnud) jne. Ämmaga on mul igatahes vedanud, väga lahe on :)

Oleme nüüd paar nädalat Londonis tagasi olnud. Ilm on siin viimastel päevadel imeilus ja suvine ja muidugi olen mina tööl. Seekord tõstsid nad miskipärast mu ühe varajase vahetuse hilisemaks, aga ma ei kurda, eile kell 3 oligi väga julm taas ärgata. Aga vähemalt töötasin kihvti britiga koos, kellega päev otsa jutustasime, kui nõme me firma ikka on :P Vaikselt uurin tööturgu taas ja olen isegi paar kõnet juba saanud. Lootust on..

Elu on lill :D

2 comments:

  1. Tere Mari!

    Kaks aastat tagasi lugesin Sinu blogi päris tihti. Sattusin peale ja hakkas meeldima.

    Nüüd leidsin uuesti üles. Tegelikult ei teagi, miks ma kirjutan või mida ma öelda tahan.. aga tore on lugeda, et Sul hästi läheb.

    Päikest.

    ReplyDelete
  2. Ja ma veel mõtlesin, et kes mu heietamist ikka lugeda tahab.. Tore :) Aitäh igatahes, eks kui rohkem mu elus juhtuma hakkab ja mees mind rohkem arvutosse laseb, kirjutan rohkem ka :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...