Sunday 18 January 2009

Kuidas ma pruunide poistega L6una-Eestis k2isin

Esmasp2eval asusime lennujaama poole teele. V2ljas6it oli Gatwickist Estonian Airiga. Jama piletitega, millest ma ei tahaks siin pikemalt peatuda.. Poole lennu ajal meenus mulle, et ma olin autorenti 8elnud, et me syda88l j6uame, tegelikult j6udsime aga kell 23 juba. Kiire k6ne siis autorenti ja auto tuligi varem kohale. Pakkisime oma asjad pisikesse Renault Cliosse ja asusime V6ru poole teele. Poolel teel oli vaja Statoilis ikka peatust teha, et kabanossi osta ka. V6rru j6udsime umbes kella 3-4 paiku. T2di pakkus meile syya ja j6ime natukene shampust ka ning jutustasime. J2rgmisel p2eval magasime ypriski pikalt. K2isin hommikul veel varakult poes, et poistele pannkooke teha. K6hud t2is, k2isime natukene V6rupeal ringi. Uues Kagukeskuses ei olnud ma ju ise ka varem k2inud. Natukene naljakas oli ja kurjaks ajas ka. No kas t6esti ei ole siis inimesed V6rus yldse Eestist v2ljas k2inud ja teise nahav2rviga inimesi n2inud? Ju siis mitte. Kyll vaadati silmanurgast, sest otse ju ei julge vaadata ka. Yhtedele teismelistele poistele, kes sosistama hakkasid ka, k2ratasin ma kyll julgelt "Mis vahite!" ja ega nad kadusid ruttu 2ra kyll. Sai veel pangas raha k2idud vahetamas ja siis ruttu kodus s88mas ja siis l2ksin ma juuksurisse. Siin maal ei jaksa ju juuksuris k2ia ja enda kodune ikka hea ja kindel. Poisid k2isid sel ajal P2rnus mingeid tuttavaid kylastamas. Kodus sai veel natukene shampust joodud, sest kylla tuldi ju. Ja kui poisid tagasi tulid, siis natukene veel. Igatahes oli j2rgmine p2ev suhteliselt paha olla, sest ei ole ma ju enam joomisega eriti harjunud siin. Aga see selleks :P
J2rgmisel p2eval v6tsime t2di s6branna autole ja tema n2itas meile ringi natukene. K2isime H2msas l6unatamas ka. Toit oli imehea ja v2ike siider t6i eluj6u tagasi. Poistele ka meeldis 6nneks. Siis v6tsime suuna Suurele Munam2ele, mille yle nad nalja tegid, et see 318m ei ole ju mingi m2gi. Vedasime nad tippi 2ra, tegime pilti ja uisutasime alla tagasi. Ahjaa, teel sinna oleksime peaaegu autoavariisse ka sattunud. Kui sa ikka autoga s6ita ei oska, siis 2ra rooli roni! Meie syydi ei olnud. Siis k2isime R6uges ka. Kuna hakkas juba pimedamaks ja kylmemaks minema, siis me seal kaua ei peatunud. S6itsime siis koju tagasi, sest plaan oli sel 6htul Tallinnasse 2ra s6ita. Kodus saime j2lla syya ja mu ristipoeg oma emaga tulid kylla. Sai jututatud, panin kiirelt pilte arvutisse ja filme plaadile ja pakkisime kotid. Hyvastij2tt ja teele asumine.
Tallinnas leidsime l6puks suure otsimise peale Tallink Spa Hotelli yles. Viisime asjad tuppa ja siis l2ksime v2lja, et kusagilt toidukohta leida. Eestis aga ju ei ole enam midagi peale syda88d lahti, kust syya saaks. Meid aitas j2lle Statoil oma hot-dogidega v2lja.
Hommikul pakkisime kotid ja lahkusime hotellist (enne muidugi rikkalik hommikus88k hotellis ka :P). K2isime Olde Hansas istumas ka. Poistel oli j2lle k6ht tyhi ja nad s6id suppi, ma v6tsin niisama kohvi. Siis hakkas kiire natukene juba. V6tisme auto parklast, k2isime Ylemiste keskuses kiiresti shoppamas ka. Mul oli vaja 6iget Eesti leiba kaasa v6tta ja kohvi ka. Sai veel yhte imehead Soome lik88ri kaasa ostetud, mida t2di meile lahkelt pakkus. Tagastasime auto ja asusime lennukile ja koduteele.
Eile sai ikka pikalt magatud. K2isime vaid korra toidupoes ja siis koju tagasi filme vaatama. Wall-E on totakas film, ma pea terve filmi lahistasin nuttu. Ei, mulle ei meeldinud kohe yldse :) Hakkame vaikselt siinse eluga j2lle 2ra harjuma, kolm p2eva veel kodus olla ja siis t88le taas. M2rtsikuus aga tuleme j2lle, ei tea kas kolmekesi v6i kahekesi veel. V2hemalt kodustele mu poisid meeldisid, poistele mu kodused meeldisid ja k6ik on h2pid :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...