Sunday 26 October 2008

Taksundus

Olles nyyd t2ie6iguslikult t2iskasvanu, tuleb taluda igasuguseid v2hemmeeldivaid asju ka nagu n2iteks maksude maksmine. Siiamaani ei p88ranud ma eriti t2helepanu, et mis k6ik mu palgast maha l2heb. L6puks asi k2sile v6etud, tean, et mul on vale maksukood, millega olen kuningannale raskelt raha andnud iga kuu. Sai l6puks maksuinimestele helistatud ja j2rgmisest kuust peaks mul maksukood 6ige olema. Et praegu yle makstud rahatagasi saada, siis oli vaja endisest t88kohast yhte paberit, mille nad reedel l6puks ka andsid (neil v6ttis see aega 5 kuud ja ma olin neil t88l vaid yhe kuu!). Nyyd vaja uuesti maksuinimestele helistada ja selle dokumedi andmed anda ja siis tuleb vaid oodata, kuna see raha tagasi tuleb. Ootan huviga, sest peaks tulema parajalt hea summa, mis meie hetkelist kehva seisu aitaks paremaks teha (me oleme plaane t2is, aga enne kapitali vaja, et siis v2he helgem elu oleks). Igatahes hakkan vaikselt neist asjadest aru ka saama :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...