Thursday 6 January 2022

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üldse väga palju hakanud limiteerima oma sotsiaalmeedia kasutust. Pärast Digital Minimalism raamatut lugemist tegin terve novembri sotsiaalmeediavaba, mis oli nii silmi avav, et milliseid piire mul on vaja ja kuivõrd ma ise olen tegelikult selle peremees, et keda ma jälgin ja mida ise jagan.

Tahtsin aga teha kiire-kiire tere siin. Tere! Oleme omadega hoopis veebruarist saadik Christchurchis elanud ja peale pideva maavärinaohu on siin väga tore. Ilmselt üks mu lemmikkohti seni Uus Meremaal. Piisavalt linna, piisavalt vaikset, mõnus. Oleme küll ülimalt kodused olnud, seega ei oleks olnud midagi eriti jagada.

Jagan hoopis, et meil tuleb suur suur muutus sel aastal. ME KOLIME EESTISSE! Oleme seda alati mõelnud ja viimane aeg ära teha. Pileteid olemas veel ei ole, kuid loodame enne suve algust seal olla. Sellest pikalt ma kirjutama ei hakka siin, aga tahtsin ära mainida. Tegin hoopis uue kõrvalise Instagrammi konto, kus ma kõigest rohkem jagan ja südamelt ära räägin - instagram.com/kojutagasi/. 14aastat eemal, ega üsna hirmus on tagasi tulla. Eriti veel mehe ja kolme lapsega (kes märstis juba 8, 5 ja 3 saavad!), kes keelt ei räägi, aga küll nad selgeks saavad. Seal insta-kontol jagan kiire ülevaate eemal oldud ajast ning siis rohkem ükshaaval, miks ja kuidas ning protsessist. Rõõmudest ja muredest ja minu pisiasjadest üle mõtlemisest. Ja kui kohal oleme, siis tahaks kirja panna emotsioonid sealse eluga kohanemisest. Seega, kui huvi, jälgi mind seal.

Ma ei tea, kas ma iial siia rohkem kirjutama hakkan. Ehk Eestis tuleb huvi Insta-konto laiendada päris blogiks, aga mine tea. Ma loodan, et seal saan rohkem kodust välja ja elu elada :) Kui oled siiani aeg-ajalt piilumas käinud, suur aitäh sulle!! 

 

Imeline Christchurch:


3 comments:

  1. Mis üllatus? Tasus ikka piilumas käia :) Tore algus Instagramis suurele elumuutusele. Tere tulemast Eestisse!

    ReplyDelete
  2. Olen ka siin ikka vahel piilumas käinud, et äkki on uusi postitusi. Aitäh, et kirjutasid, ja tere tulemast tagasi!

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...