Thursday 10 December 2015

Beebibuum, aga mitte meil

Küll inglastele meeldib lapsi teha. Mu märtsiemade grupis on suur beebibuum, täna teatas kolm naist, et nad on jälle rasedad. Üks neist viienda lapsega. Kokku on meie 158. liikmelises grupis hetkel vist umbes 17-18 naist rasedad, mis on üle kümne protsendi. Mitmel juba teine laps olemas või veel teevad selle nimel tööd.

Oleks Cooper vähe kergem laps ja P'ga meie suhe hetkel selles mõttes romantiline, siis ehk tahaks ise ka juba. Samas tunnen, et üks on hetkel täitsa paras, sest küll on sellegagi tegu, et ta sööks ja magaks, mis pole temaga kunangi kergelt läinud.

Olgu, tegelikult olen väga kade, et neil on nii stabiilne elu, et nad saavad üldse aega järgnevate laste tegemiseks ja üles kasvatamiseks :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...