Isudest ja toitumisest

Google'st
Mingeid erilisi raseduse isutamisi mul (veel) ei ole. Pesusvammide ja kriidi peale mul ila tilkuma ei hakka ning ka ühtegi endist lemmiktoitu ei ole ma järsku vihkama hakanud. Ainus, mis natukene iiveldama ajab, on mõte praetud munast ja beekonist, mida ma varem hea meelega nädalavahetustel hommikusöögiks sõin. Umbes kuu aega tagasi proovisin seda hommikusööki taas süüa, peekonit ei võtnud suhugi ning kahest praemunast üks jäi taldrikule. Samas peekon teiste toitude sees mind ei häiri.

Kui teada sain, et rase olen, siis lugesin ohtralt selle kohta, kas ja kui palju ma alkoholi tarbida tohin. Enamus interneti lehekülgi küll soovitavad üldse mitte midagi juua, kuid nii mõnedki kohad ütlesid, et kui, siis mitte ühe 1-2 ühiku nädalas. Mõtlesin, et tore, saan ikka aeg ajalt natukene veini ka juua. See plaan on aga läinud täiesti aknast välja, sest veini järgi ei ole üldse isutanud! Kui keegi väikese pokaali pakuks, siis ma ilmselt võtaks selle vastu, kuid päris ise poodi väikest pudelit ostma ei lähe, isegi alkoholivabu versioone mitte, sest lihtsalt ei igatse seda maitset, kuigi arvasin, et igatsen.

Teine suur armastus on mul kohvi, mida ma siiski jätkuvalt joon 1-2 tassi päevas. Kui isutab rohkema järele, siis joon kafeiini-vaba versiooni. Hommikuid alustan ikka kafeiiniga kohviga ja tööl joon tihti ka teise tassi enne lõunapausi, kui suur väsimus peal on. Kafeiini-vaba versioon maitseb küll täpselt samamoodi, aga hommikuti jääb siiski natukene lahjaks.

Üks toit, mis on mulle küll viimasel ajal väga maitsema hakanud, on lihtne röstsai võiga. Lihtsalt võiga, ei midagi katteks. Oh, isegi seda kirjutades tuli isu selle vastu peale. Ma ei tea küll, miks see mulle hästi peale läheb, aga vahepeal tuleb lihtsalt vastupandamatu isu. Õnneks on lihtne söök, mille valmistamine võtab vaid minuti.

Järgmine uus lemmik on kakao, mis on alles väga uus ja seda olen ma igapäevaselt ainult umbes nädala manustanud. Ma olen suur sügise fänn, ehk ka seetõttu läheb selline mõnus ja soe jook hetkel hästi peale.

Lisaks tavalised isud nagu croissantid, puuvili ja mahlad, mida ma kohe ekstra rasedusega ehk ei seostaks, aga rasedus on hea vabandus nüüd vähemalt. Ei midagi super-imelikku ja P'd ma keset ööd poodi jäätise ja hapukurkide järgi saatnud ei ole.

Üldiselt mingit eridieeti ma pidanud ei ole ja üleöö supertervislikult toituma ei ole hakanud. Mitte, et ma väga ebatervislikult toituks, aga korra kuus saab ikka väikest mäkdoonaldsit lubatud ja maiustused on mulle alati hästi peale läinud. Esimesed paar kuud läksin küll ülesöömisega natukene liiale ja nüüd olen natukene rohkem jälginud, mida ma endale suhu ajan, aga ei tee seda ülima pedantsusega. Siiski ei taha ka päris sünnitamist omada kahtekümmet lisakilo. Tean, et puuviljad ja aedviljad ja täisteratooted on head nii põnnile kui ka mulle endale, sest pisitasa suurenedes ja keha muutudes on endal hea olla, kui soolikates on hea kraam. Paar päeva tagasi avastasin, et gaasilised joogid teevad mind ülimalt punnkõhuliseks, mistõttu olen nüüd paar päeva neist hoidunud ja ei näegi enam nagu 5 kuud rase välja ning on tunduvalt kergem olla. Päris põnev on sedasi rohkem oma keha jälgida ja tähele panna, mis toidud-joogid talle meeldivad ja mis ei meeldi.

Comments

  1. Õnne suure sündmuse puhul kõigepealt!
    Kofeiinivaba kohvi tahan kommenteerida, olen kuulnud et anglosaksi maades on see üsna esimene samm, raseduse puhul normaalne kohv asendada kofeiinivabaga. Aga uuri natuke, mismoodi see kofeiinivabaks saab. Mu meelest normaalne ja mitte just tõrvasarnane kohv paar korda päevas on täiesti tervislik, võrreldes kofeiinivaba mürgiga. Tean, et sa ei ole päriselt mahe- ja öko tervisetüdruk, aga parem jäta see kofeiinivaba kraam kõrvale, joo rahulikult paar korralikku tassi kohvi ja kõik on hästi:). Sama võiks öelda ka normaalne või versus margariin kohta jne.. aga olgu pealegi:), olge terved ja õnnelikud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Oh, see ei ole pähe tulnudki, et uurida, kuidas kohv kofeiinivabaks saab. Kindlasti vaja uurida. Ega ma olen seda vaid paar-kolm korda joonud, kui olen juba 2 tavaliselt kohvi eelnevalt joonud ja suur isu kohvi järgi tuleb. Tavaliselt joon siis pigem teed, kakaod, mahla või vett.
      Hetkel väga öko tervisetüdruk ei ole, aga mine tea, ehk mingi hetk tuleb klõps pähe ja ka see muutub :P

      Delete
  2. Tere!
    Lihtsalt infoks, vaadates su postituse pildiallkirja:
    http://www.sla.org/using-google-images-think-about-copyright-permissions/

    ReplyDelete

Post a Comment