Thursday 12 October 2017

Golfikook P sünnipäevaks

Kuigi ma ei pea end eriti heaks kookide kaunistajaks (sest päris perfektsed Pinteresti-koogid ei tule nad kunangi välja), siis meeldib mulle oma pereliikmete sünnipäevadeks ise kooki teha küll. Nädal tagasi sai P aasta vanemaks, seega oli põhjust jälle küpsetada ja kaunistada (ta eelmise aasta kooki näete siit). Kuna ta aeg-ajalt käib pühapäeviti golfi mängimas isaga, siis tuligi mõte golfi-teemaline kook talle teha, mis üsna efektne välja tuli. 


Kook ise oli kohvikook, kaunistatud võikreemiga, järv oli tavaline tuhksuhkru glasuur ning liiva-auk on purustatud küpsised. Üks mitte nii kena pilt sisust ka, mille ma kiirelt klõpsasin, ennem, kui me selle kõik ära sõime.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...