Tuesday 26 September 2017

Imenatukene käsitööst

Kahe pisikesega kodus olles on aega veel ja veel vähem, et käsitööga tegeleda, aga vaikselt ikka nokitsen, kui ma just eriti varakult ise voodisse ei suundu. Ideid on iga päevaga aga aina rohkem, mida teha tahaks! Tuleb leida jälle töökoht, kus ma rahus nokitseda saaks, haha.

Üks lõpetatud töö on aga see õlasall, mis mulle ookeaniranda meenutab. Mõnus akrüüli ja mohääri segu, mis on mõnusalt pehme.



Kaks praegust poolikut projekti. Vasakul üks väike kampsun Amberile. Alumisel pildil vähe rohkem tehtult. Nüüdseks on vaja vaid varrukad kududa ja viimistleda. Paremal endiselt poolik ja natu-natukene edasi edenenud haapsalu sall. Oi, see on valulik projekt, kuigi süda nii tahaks selle ikka ühel päeval ära lõpetada. See nõuab aga üsna tõsist keskendumist ja õhtuti on silmad selle jaoks tihti liialt väsinud. Aga kunangi see tehtud saab, ma luban!



Täna õppisin Käsitöö Facebooki grupist inspireeritult makrameed ka. Ainus pulk oli lusikas ning paela asemel oli kodus vaid lõngajääke, aga sõlmede õppimiseks sellest piisaks. Amberi väikese uinaku ajal sai valmis pusitud. Esialgu arvasin, et lähen selle peale närvi, aga üllatavalt mõnus ja lõõgastav punumine. Raudselt teen veel ja suuremaid. Idee on neid ehk siin ühel päeval müügiks teha, kuna on üsna Uus Meremaa hõnguline, mis ma arvan, müüks siin seinakaunistusena hästi. Ennem tuleb aga kõvasti veel harjutada.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...