Saturday 18 March 2017

Amber Skye 9 päeva vana


Uskumatu, kuivõrd kergem on vastsündinu eest hoolitsemine teist korda võrreldes esimese lapsega. Ausalt on Cooperiga tegelemine palju raskem, kui Amberi. Kartsin pikalt ette, et kuidas ma küll kahega hakkama saan ja kujutasin ette, et terve elamine ja elu on suur kaos, aga see toimus vaid esimesel paaril päeval. Tänaseks on kõik kuidagi ilusti paika loksunud. Elamine on üsna korras, ma olen isegi mõned korrad süüa teinud rohkemat, kui vaid pitsa ahju panemine. Mul ei ole olnud ühtegi päeva, kui ma ei saa pidžaamadest välja ja duši alla. Olen iseennastki üllatanud.

Ma ei saa isegi väga kurta, et une vähesus vaevaks, sest ma olen Cooperi sünnist saadik katkendliku ja vähese unega harjunud. Preili ärkab öö jooksul küll oma hea mitu korda, eelmisel ööl isegi vaid kaks korda, aga tänasel ööl ärkas kolm korda. Mõnikord läheb küll tunnikene, et ta uuesti magama saada, kuid ei midagi hullu. Tihti juhtub nii, et ta ärkab, sööb kõhu täis, jääb magama ja nii kui ma ta kärru magama tõstan teeb endal mähkmed kärtsuga täis. Siis saab tal mähkmeid vahetada, mis ta jälle üles äratab. Siis on jälle natukene süüa vaja, et uuesti magama jääda ja pärast mõningaid kaisutusi on ta jälle kutu.


Söögiks on endiselt rinnapiim ning see läheb meil aina paremini. Kolmas ja neljas päev olid hullud, kui piim rindadesse tuli. Mu tavaliselt väga väikesed rinnad paisusid hiiglaslikeks ja ma nägin välja nagu oleks ma just väga kehva rinnasuurendusopi saanud. Sellele lisaks olid nad niiiii valusad ja hellad. Amberil oli ka üsna raske rinnale saada, seega paar korda pidin natukene eest ära pumpama, mille jaoks sain ma vähemalt oma Haakaa pumpa kasutada, mis on nii lihtne ja raudselt hea ost. Rohkemalt rinnapiima pumbata ei kavatse, sest hea meelega toidaks teda pikemalt vaid otse rinnast ning issile võimalust pudelist toita veel ei anna. Tänaseks on rinnad palju talutavamad ning Amber on aina osavam iseseisvalt rinnale saamisega ja ma olen kindel, et ajaga läheb see meil vaid aina lihtsamaks.

Üks erinevus veel, mis Cooperiga võrreldes on, on see, et Amberil ei ole veel lutti. Ma ei ole kunangi luttide vastane olnud ja meil on paar ka talle ära ostetud, aga absoluutselt ei ole selle jaoks vajadust olnud. Ju saab minu lutsutamisest oma imemise isu täis, mis sobib meile hetkel väga.

Üldiselt läheb meil hästi ja pean tunnistama, et mulle väga meeldib olla kahe lapse ema :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...