Saturday 12 December 2015

Funsteris käik

Sain eelmisel reedel oma märtsiemade grupist Lucie ja ta tütre Liviaga kokku ning käisime soft play's. Las pildid räägivad, mis tegime :)

Minek! 
Tõeline poiss.


Kaks asjalikku mudilast.

Cooper ja Livia olid minust palju julgemad, mina sellest rajast küll ei julenud üle minna, ronisin kõrval olevast torust läbi.

Sellest hiiglaslikust liumäest tulime paar korda lausa alla. Minu meelest üsna hirmus, Cooperile nii meeldis.

Ja siis lükkas Cooper veel natukene autosid ringi.

Vahepeal istus sees ka.

Siis jälle lükkas.

Ja lükkas. 
Väike lõunapaus. Ma osavalt panin lapsele valge pluusi selga ja tellisin tomatikastmega pastat. Õnneks väga palju ära ei määrinud. 
Kui enda toit otsas, siis otsustas Cooper minu taldrikust ka süüa. Esmakordselt sõi friikaid, millest ta eelnevalt lihtsalt keeldunud on.

Väiksemast liumäest alla.

Uuuups!

Kus on Cooper? See on vaid pisikene väiksematele lastele mõeldud osa.


Koju jõudes arvas Cooper, et ta ei olnud piisavalt autosid ringi lükata saanud.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...