Thursday 19 November 2015

Tehtud käsitöö küll meile ja teistele

Mu käsitööhullus on seal maal, et ma pidevalt pean midagi jälle nokitsema, seega valmib ikka suur ports asju. Saaks, kooks ja heegeldaks ma kõigile ja kõigele meie kodus katted peale :P

Siin on väike ports asjadest, mis viimase kuu või kahe jooksul valminud on.

Esimene kampsun Cooperile, mis isegi selga panemist talub! Natukene suur veel on ning peaauk on ehk natukene väike, sest Cooperil on suur pea, aga selga saab venitatud ja poissi soojas hoiab. Ma olen ise sellega täitsa rahul. Minu meelest näeb ta selles täitsa tõeline talupojalik eesti poiss välja :)
Peppa Pig mänguasi Cooperile, mida ta vihkab, ei hoia käeski. Vähemalt sain proovida esmakordselt mänguasja heegeldamist, mis oli täitsa vahva. Peppa Pig on muidu Cooperi suur lemmik multikategelane ja ainus, kelle nime ta öelda oskab. Päevas 100x annab mulle telekapulti kätte ja ütleb "Peppa, Peppa". 
Kaelusall mulle! Norwichist ostsin endale esmakordselt kalli lõnga (100g oli pea £14) ning nüüd hoiab see mind soojas. Pool kera on veel alles, ehk sellest piisab mütsi tegemiseks ka...

Lisaks meie asjadele olen teinud mitmeid asju müügiks, enamasti oma Märtsiemade grupile, aga mõned asjad on Etsy lehel ka müügis.

Säärised ühele neiule, mis minu meelest nii armsad said.
Ei suutnud vastu panna soovile neid sääriseid Cooperile ka jalga proovida. Nii nunnu! Kahju, et ta issi tal sääriseid kanda ei lubaks :P
Täispikkuses säärised ühele teisele neiule, kellel on probleemid jalgadega ning kes täna endale täispikkuses kipsid peale saab. Loodetavasti mahuvad säärised kipside peale, et need natukene ilusamad välja näeks.
Kolli-müts.
Öökulli müts, mida ma olen pidanud lausa kaks juba tegema. 
Veel üks kollimüts, mis veel alles on. 
Ja veel üks kollimüts, mis on juba ühe pisipoisi oma.
Roosidega müts, mis ka veel omanikuta.
Ja veel üks omanikuta roosimüts, mis mulle endale meeldib.




1 comment:

  1. Nii armsad asjad!! :) Eriti Peppa ja sinu sall ja kolli mütsid!

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...