Sunday 20 September 2015

Ülikoolist

Esimene semester hakkabki juba läbi saama ning neljapäeval on tähtaeg viimase essee esitamiseks. Essee lugesin eile viimast korda läbi ja tegin enesehinnangu, mis oli ka osa sellest ülesandest. Sotsiaalteadus endiselt mind väga ei huvita, aga andsin endast õppimisel kõik ning olen oma tulemustega täitsa rahul:


TMAd on kõik ülesanded, milles suurim osa oli essee ja tihti oli neil lõpuks väike enesehinnangu ülesanne. iCMA oli tegelikult ülilihtne valikvastustega harjutus, aga midagi läks mul seal väga untsu. Tegin ühe korra kõik ära, siis paar päeva hiljem läksin ja muutsin paar vastust, mis ilmselt hinde alla tõmbasidki. Aga vähemalt ei kukkunud läbi.

Järgmine moodul hakkab 3. oktoobril ning selleks on Uuriv Psühholoogia 1, mis on sissejuhatav moodul psühholoogiasse. Mul on nii nii hea meel, et ma saan lõpuks midagi psühholoogiaga seonduvat lõpuks õppida ja ma arvan, et mul on siis ka natukene rohkem motivatsiooni õppimiseks.

Algava semestri raamatuid on seekord kolm ja need tulid kohale paar nädalat tagasi. Olen aga oma praeguse mooduli viimase esseega tegevuses olnud ja ausalt ei ole ma uusi õpikuid sirvidagi jõudnud. Ostsin endale õppimiseks kausta ka, et A4 lehele oleks parem kirjutada ja üldse, sest kontoritarbed on minu jaoks põnevad.


Nädal tagasi avanes ka uue mooduli õppeleht internetis, mille järgi ma siis õppima saan hakata. Eile tegin kaks esimest väikest ülesannet ära ja kohe-kohe hakkan esimese nädala asju uurima, et natukene ees olla alustuseks.



Avastasin ka, et see moodul kestab maikuu lõpuni, mis tähendab, et peale seda järgmine moodul algaks järgmise aasta oktoobris. Vaatame, kuidas meil olukord on, sest siis oleks mul võimalus poole kohaga õppimise asemel täis kohaga õppida. Oleneb, kuidas Cooper end siis üleval peab ja kui palju rohkem aega mul õppimiseks oleks. Tundsin küll praegu lõpeva semestri juures, et ma ei pidanud eriti üldse pingutama ning ma suutsin üsna kiirelt materjali läbida. Aga eks vaatame, ehk Cooper suudab siis iga öö läbi magada ja mul on natukene rohkem energiat (unistada ju võib!).

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...