Wednesday 17 June 2015

Meie kõigi ööuni pareneb

Kui veel paar nädalat tagasi pani Cooper natukene hullu ja oli öösiti lausa 4-5 korda üleval, siis nüüd on ta järsku nii hästi magama hakanud. Ma isegi julgeks öelda, et magab öö läbi. Magama läheb küll üsna hilja, näiteks eile uinus alles kell 21:10 (mul jäi 10 minutit Game of Thrones'i vaatamata!). Ärkas alles kell 5:30, jõi natukene piima ja siis põõnas lausa 7:30ni. Enamasti tänu sellele, et issi äratuskell alles siis helises. Ärkab küll korra veel esimeseks hommikusöögiks üles umbes 5 ajal, aga minu jaoks on magama minekust selle ajani järjest magamine super. Palju parem, kui ärkamine kell 1-2, siis uuesti kell 4-5 ja siis kell 6 ärgata. Oleme kõik palju rohkem puhanud :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...