Tuesday 5 May 2015

Õppimisest


Sellest pole küll veel kirjutanud, aga õppimine läheb mul ka üsna ladusalt. Tänaseks on kaks esseed kirjutatud ning nende tulemused olid 74 ja 78, mis olid üle ootuste head tulemused. Järgmine essee peab järgmise nädala neljapäevaks valmis olema ning see on juba vähe pikem. Tükk aega ei tahtnud sellega üldse tegeleda, sest teema oli nii igav, aga peaaegu on õnneks valmis. Üks õhtu sai 600 sõna kirjutatud, eile mõtlesin, et ma ainult natukene teen, aga sain 500 veel lisaks ning vaid kokkuvõte on vaja teha. Loodan, et selle eest ka ikka hea tulemuse saan.

Ajaliselt olen leidnud, et parim aeg õppimiseks on õhtuti, kui Cooper on magama ära läinud. Ülemise pildi pealt on näha, et ma ei saa midagi tehtud siis, kui ta ärkvel on. Ta lõunaunede ajal ma meelsasti naudiks natukene puhkeaega ning vahiks telekat ja heegeldaks. Lisaks õhtuti on P kodus ning siis tema saab Cooperit vaatama minna, kui too ärkab ning ma saan rahus oma õppimisele keskenduda.

Teema ise on küll nii ja naa, sest tegemist on siiski sotsiaalteadusega, mitte veel päris psühholoogia. Mõned peatükid on põnevad, teised on aga jälle üliigavad. Kuid tehtud saavad kõik. Ootan aga väga oktoobris algavat järgmist semestrit, kus ma päris psühholoogiat õpin.

Üldiselt iseseisvalt õppimine mulle meeldib. Ma arvan, et mul on piisavalt motivatsiooni, et seda teha. Mõnel päeval küll üldse ei viitsi ning tihti paar päeva ma ei teegi midagi, aga olen kõigega ilusti järje peal.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...