Tuesday 17 March 2015

Kõnnib!

Kui Cooper järsku enam üldse ise kõndida isegi proovida ei tahtnud, siis kadus mu lootus, et ta enne aastaseks saamist rohkem kõnnibki, kui need neli sammu mis ta üks kord tegi. Eile õhtul ta üllatuslikult tegi kaks sammu issist minuni ning tekkis lootus, et ehk tal hakkab julgus tulema ise rohkem kõndima hakata. 

Täna hommikul tegi ta esmalt kuus sammu. Sattusin elevusse ja muudkui lasksin tal proovida. Teda ajas see mingi aeg närvi, siis puhkasime ja siis proovisime jälle. Kuus ja rohkemgi sammu on ta nüüdseks juba päris mitu korda teinud ning tasakaal on aina parem. Ma arvan, et tänase päeva saab kirja panna päevana, kui Cooper kõndima hakkas, 5 päeva enne üheseks saamist :)



No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...