Tuesday 31 March 2015

Eureka! lastemuuseumis käik

Eelmine nädal oli P puhkusel, seega mõtlesime, et teeks vahelduseks midagi. Mulle oli internetis silma jäänud Eureka! lastemuuseum Halifaxis, kus käisimegi. 

Muuseum ise oli üsna suur ja teha oli seal nii mõndagi. Päris kõike läbi ei jõudnud käia, sest Cooper muutus natukene virilaks ja oli sööma vaja minna. Õnneks Eureka! piletid on aastapiletid, seega saame sinna aasta jooksul iga kell veel minna ja läbi käia need osad, mis läbi vaatamata jäid.

Kindlasti läheme uuesti, sest seal oli nii katsumist ja mängimist Cooperile kui ka meile :)

Väljas söömas ei olnud me ka ammu käinud ning Cooperiga on see kohe kindlasti raske. Ei ole ta veel nii suur, et ise asjataks, kuni me sööme. Seega sõimegi üsna korda-mööda, kui teine üritas Cooperile süüa anda või temaga lihtsalt mängida. Õnneks siiski pidas kutt end enam-vähem hästi üleval ja restoranist välja minnes kustus ta ülikiirelt kärus ära.

Asjalik rongi peal.

Beebi-oaas.

Pingviin.

Kõige paremad mänguasjad on ikka need, mis mänguasjad ei ole. Üritas tükk aega üles ronida sealt äärest, aga muudkui libises alla ja nii palju nalja oli.

Sööbik või pisik?

Keele peal.

Vetsunaljad.

Nii pehme!

Väike härra lõunatamas ja lollusi tegemas.

Kui poja enam toolis istuda ei viitsinud, siis õnneks issi käis temaga ringi jalutamas.

Kuni mina oma toidu ülikiirelt ära sõin :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...