Thursday 26 February 2015

Varsti hakkab käima?


Kui vaid paar päeva tagasi seisis Cooper vähekene pikemalt esmakordselt, et ma pilti teha sain, siis nüüd harjutab ta muudkui kõndimist. Omaette veel mitte, aga korduvalt eile ja juba ka täna hommikul võtab mul vaid ühe käega käest kinni ja jalutab mööda elamist. Tuigerdab veel üsna palju, aga kui põlvili kukub, siis on krapsalt püsti ja harjutab edasi. Lisaks sellele on talle hirmsasti hakanud meeldima ühest toast teise minek seina najal kõndides. Kõike see muutus vaid paari päevaga!

Nüüd võite hakata panuseid panema, kas ta enne esimest sünnipäeva hakkab kõndima või mitte :)

2 comments:

  1. Oleneb lapsest, minu titt ajas end 8-kuuselt toe najal püsti ja hakkas samal päeval tugede najal käima. Ise käima hakkas aga alles 1a 2 nädala vanuselt.
    Nüüd pole muud kui ära oodata :)

    ReplyDelete
  2. Sünnipäevaks on kolmas kõndija majas :))

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...