Sunday 15 February 2015

Ema saab und?

Nädal tagasi oli P lahke ja lubas mulle öö segamata und. Cooperi voodi viisime teise magamistuppa ning ta ise lubas öö läbi üleval valves olla. Cooper jätkuvalt ärkab 1-3 korda öö jooksul, et natukene piima juua. Viimati sain ma terve öö und ilmselt siis, kui P veel oma luumurruga kodus oli, kuni laps 8 nädalat vana oli. Ehk ma ei ole korralikult järjest magada saanud natukene üle kaheksa kuu.

Igatahes, eelmine nädal oli viga juba see, et ma ise pikalt üleval olin. Seejärel olin just uinumas, kui Cooper otsustas kõhugripi saada ja ropsis. Sel ööl sain omaette magada kuus tundi, kella vaatasin vaid ühe korra poole une pealt.

Täna on uus katse. Loodame, et Cooper jälle haigeks ei jää. Tulin voodisse ära juba 21:30 ning loen (ja blogin telefonil) ning liiga hiljani üleval olla ei plaani. Loodame, et ma suudan korralikult magada ka, aga karta laseb, et kui poja ärkab, siis kuulen ma seda vaatamata suletud uksele. Vähemalt on hetkel hea ja mõnus keset suurt suurt voodit üksinda olla ja vaikust nautida.

3 comments:

  1. See ööpäevaringne söötmine ei ole minu arvates hea mõte, vaevad ennast ja last. Paku põnnile suutäis vett või kuiva lutti. Ka seedeorganitel on puhkust vaja. Ise pole ühtegi oma kolmest poisist öösiti toitnud, st 00-06 vahel. Edu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lutti pakun alati esimesena või lihtsalt kaisutust, tihti sellest piisabki, sest ärkab rohkem kordi, kui süüa vajab. Olen proovinud vett pakkuda, siis ta vaid röökis. Ta ei ole veel suurem päevasel ajal sööja ka, seega pole ime, et tal öösel kõht tühjaks läheb. Enamasti vajab ta siiski vaid ühte einet, kolm muutub aina harvemaks.
      Ma olen väga kindel, et see on igal beebil individuaalne. Kui ta rohkem tavatoitu hakkab ühe korraga sööma, küll siis kunangi magab ka öö läbi. Mina ei põe, et keegi teine või mingi raamat ütleb, et ta ei PEAKS seda enam tegema. Näljas hoidma ma teda ei hakka ja nutta ei lase öösiti.
      Tundub, et ma ei suuda järjest magada nagunii. Kella vaatasin umbes viis korda ja kella 4st vähkresin ärkvel tunnikese :)
      Aitäh!

      Delete
  2. Ma ei oska mingit nõu anda, esimese lapsega oli mul sama probleem, olin sellest kohutavalt kurnatud, aga uskusin, et laps vajab seda. Mingil ajal sain siis juhuslikult linnas kokku meie ämmaemandaga. Ta ütles, et peale 9 kuud ei vaja lapsed öösiti sööki, et see on neil sisse harjutatud harjumus ja samaraske nii emale kui ka lapsele. Sest mõlemad ei maga end korralikult välja. Lapse heaks ma siis võtsin ennast kokku ja muutsin selle harjumuse ära. Kui laps küsis öösel süüa ja nuttis, siis hoidsin süles ja kallistasin teda selle aja, siis jäi ta jälle kiiresti magama. Ma ei mäleta, kas kulus 1-2 ööd ja ta ei küsinud enam kunagi öösiti süüa. Aga õhtul enne magamaminemist tegin alati piimaga keedetud putru, nt kaerahelbeputru, mis toitis rohkem ja ma olin siis ise ka täiesti kindel, et lapsel tegelikult nälga pole.
    Mari

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...