Friday 16 January 2015

Kohe läheb õppimiseks

Täna jõudis kätte see kauaoodatud päev, kui ma saan lõpuks internetis oma õppematerjale näha. Hommikul juba natukene telefoni peal OpenUni äppist piilusin, aga ootasin, et Cooper lõunaunele läheks, et ma siis arvutis suuremalt ekraanilt asja uurida saaks. Muidugi poja võitles unega pikalt, aga ära ta lõpuks kustus (pooleks tunniks, selle postituse lõpuks ärkas ta üles).


Õppetöö on ilusti nädalate kaupa ära jagatud ning igaks nädalaks on kirjas, mis tehtud peab saama. Küll pean kasutama õppelehti internetis, mida ma saan ka arvutisse või isegi oma Kindle'sse alla laadida, kui ka saadetud õpikuid ning pean vaatama mõningaid videosid.


Hakkasin oma märkmikusse ümber kirjutama nädalate kaupa, mis kõik tehtud peavad saama, et siis oleks hea kõiki asju maha tõmmata, kui tehtud saab. Kõik on küll arvutis olemas ja Open University lehel on kalender, aga mulle meeldib käsitsi märkmikusse ka ümber kirjutada.


Need õpikud sain ma umbes nädal tagasi, mida ma kuni oktoobrini õpin. Alguses mõtlesin, et mis need paar raamatut siis ära ei ole, aga enamus infot on ikka internetis ja raamatute peatükkide lugemine on vaid pisikene osa õppetööst.

Kiirelt esimesed neli nädalat üle vaadates tundub, et palju pühendatakse ka õpioskustele. Esseede kirjutamine, lugemine jms. Paljud need oskused sain ma küll juba Londonis aasta õppides, aga eks üle kordamine on hea. Lisaks, kui ehk keegi, kes ennem õppinud ei ole, pühendab rohkem aega õpioskuste osale, saan ma rohkem aega kulutada sotsiaalteaduse õppimisele. Teoorias.


Kõik on juba ilusti valmis ja pastakaid mul ehk jagub. Ametlikult hakkab õppetöö 7. veebruaril, aga ma arvan, et ma hakkan esimeste ülesannetega natukene varem pihta lihtsalt seepärast, et ma olen nii elevil.

3 comments:

  1. Kuidas sul see õppimine siis toimuma hakkab? Kas pead veel kuskil koolis vahepeal nägu ka näitamas käima või mida see Open University siis õigupoolest endast kujutab?

    ReplyDelete
  2. Niii lahe! Edu ja jõudu ja loodan, et kõik läheb hästi-hästi!:)))

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...