Friday 2 January 2015

Cooperi uus sõna

Cooperi "sõnavaras" on uus sõna - aitäh. Vähemalt jätkab eesti keele rada. Midagi ta veel päris kontekstis ei ütle, aga oma "sõnu" ta korrutab ise lambist või meie järgi, kui tal tuju on.

Aitäh tuli alles eile. Mingi hetk P küsis, et kas see, mida Cooper ütleb, tähendab ehk eesti keeles midagi, sest kõlas nagu sõna, aga P sellest aru ei saanud. Lõpetasin asjatamise ja kuulatasin ning laps tõesti korrutas aitäh, aitäh.

Ma muidugi olen seda eilsest saadik talle korrutanud ja nii armas, kui ta järgi ütleb. Üritasin täna seda video peale ka saada, aga muidugi siis ei tule sõna suust välja, nii kui kaamera kinni panen, tuleb ilus ja selge aitäh. Eks ma proovin edasi, et seda teistega ka jagada ning saada kinnitust, et ma seda ometi ette ei kujuta :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...