Thursday 11 December 2014

Laps oma voodis

Kui Cooper on muidu üsna hea voodikaaslane olnud, siis viimasel ajal võttis ta aina rohkem ruumi. Kõige pisemana oli ta voodi keskel kõige rohkem ruumi. Öösiti muudkui togis ja siples.

Olen teda päevasel ajal hakanud rohkem oma voodisse magama panema, et ta seal magamisega rohkem harjuks. Lisaks on tal seal ka turvalisem kui meie voodil, sest ta nii krapsalt vudib ringi käpuli.

Üleeile õhtul lambist otsustasin, et panen ta ka ööunele oma voodisse. Esmalt ise magama minnes oli harjumatu, et nii palju ruumi oli, aga sellega harjus ruttu. Cooper ärkas öö jooksul küll 3 korda, mis on tema puhul tavaline, kuid hommikuks tundsin, et olin ise palju rohkem puhanud.

Eile ostsin ma meile lausa uued padjad, et me laiutamist paremini nautida saaks. Cooper läks jälle oma voodisse ööunele ning ärkas 2 korda. Tegelikult 3, aga kolmas kord oli siis, kui P äratuskell helises. Õnneks sõi natukene piima ja põõnas seekord siis minu kõrval suures voodis veel tunnikese.

Alguses kartsin, et ehk ma väga ei kuule, kui ta omaette üles ärkab, kuni ta juba väga nutab, aga õnneks kuulen küll. Hea meelega Cooper jääbki meist eraldi öösiti. Kui P oli pikalt selle vastu, et poiss omaette läheb, siis ka tema naudib rohkemat ruumi ja sügavamat und. Ka mina ei tunne end südametu emana, kuigi ma meie koosmagamist nautisin väga.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...