Friday 24 October 2014

Mida seitsmekuune Cooper sööb

Piim on jätkuvalt ikka peatoit ja ei ütleks, et ta seda viimasel ajal vähem sööma hakanud on. Hommikuti esmaselt ärgates küll suurt piimaisu ei ole, aga see-eest enne magama minekut läheb hästi sisse. Öö jooksul sööb ka enamasti 3 korda 4-5oz.

Lisatoitu saab ta nüüd üsna regulaarselt 2-3 korda päevas. Viimase nädala jooksul olen ise usinamaks läinud ja ta ise näitab ka toidu vastu aina rohkem huvi. Liialt ei öögi ka enam ning pärast avokaado-episoodi ei ole päris oksele hakanud.

Lisatoitu saab ta segu poe püreedest, minu tehtud püreedest, jogurtist ja igasugustest näputoitudest, mis ma talle annan. Kõige vähem neist meeldib talle muidugi see, mis võtab kõige rohkem aega - minu tehtud püreed. Ise olen hakanud aina rohkem talle näputoitu andma, sest ma olen lihtsalt laisk. Koristama pärast küll peab nii lauda, põrandat kui ka teda, aga ta tihti ei suuda püreed süües keskenduda piisavalt pikalt. Ise süües saab ta vähemalt mängida ka samal ajal. 

Lisatoidu kogused on küll üsna väikesed ning päris kõhtu täis ta küll veel sellest ei saa, aga eks pakun aina edasi ja küll ta ühel päeval ise otsustab, et see uus värk on parem kui piim ja et seda võib rohkem süüa.

Mõned pildid söövast Cooperist viimase paari nädala jooksul.

Täna hommikul sai ta banaanimuffineid, mis ma eile Annabel Karmeli retsepti järgi küpsetasin. Nagu näha, läks väga hästi peale.

Eilne lõuna oli bagel toorjuustuga ja kurk.  
Banaan ja ploom. Kutt avastas, et banaani on jube tore käes pigistada :D 
Mustikamaitseline riisikook ei meeldinud üldse. Väike amps ja siis läks põrandale.
Õun on alati suur hitt.
Röstsai ja kurk. Vahepeal väike öök, aga samal ajal surus endale veel rohkem saia suhu :P
Jogurt meeldib nii väga, et hea meelega sööks paki ka ära lõpus.
Järgmine aste näputoiduga :D (nali, andsin kõrvitsa korraks mängimiseks, aga ta otsustas maitsta)

3 comments:

  1. Tore Cooper! Aga miks nii palju saia ja bagelit 7-kuusele lapsele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miks te arvate, et ta neid tihti saab? Ma ei kirjutanud ju kusagil, kui tihti ta neid saab.

      Röstsaia on ta saanud kaks korda. Bagelit ühe korra ja selle pealt limpsis ta vaid toorjuustu ära, saia ennast ta ei söönud. Ta saab piisavalt puuvilju ja juurvilju, enamasti püreena ja selle söömisest pole mõtet väga pilti teha.

      Delete
  2. Tundus ka, et kuidagi palju saia ja koogikesi (jahu & suhkrut) nii väiksele lapsele.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...