Monday 6 October 2014

Koos magamise võlud

Mu märtsiemade grupis on viimasel ajal üsna mitu naist küsinud, et kuna teiste emade lapsed oma tuppa magama läksid. Küll on neid, kelle pisikesed on juba kolmekuusena oma toas ning siis on inimesed nagu meie, kes ei kavatse iial neid teise tuppa panna. Nali, tegelikult oli meil alati plaan teda aastaseni omas toas hoida. Kui ta aastaseks saab, siis vaatame edasi.

Kui Cooperil on oma voodi täiesti olemas, siis oleme ta väga isekalt nüüd iga öö oma kaissu võtnud. Esmalt on see mugav, sest ma tunnetan tihti ära ta ringisahmimise enne kui ta päris ärkab ning saan pudeli ennem valmis teha. Lisaks on talle sedasi kergem lutti tagasi panna. Ning kõige tätsamalt on temaga koos lihtsalt nii armas magada! 

Niimoodi magama jääda on armas.
Ja niimoodi ärgata on armas.
Kuni ta lollusi tegema hakkab ja siis on aeg end voodist välja ajada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...