Sunday 13 July 2014

Meil on külmik!

Täna toodi kohale. Väike Beko oma ja hõbedane, aga vähemalt ei pea enam kohvi piimapulbriga jooma ja ei pea enam nii palju purgitoitu manustama.

Ma ei oleks alguses iial uskunud, et ma suudan kaks nädalat külmikuta elada. Küll me, inimesed, harjume mugavustega ära. Saime aga hästi hakkama, sest pea iga päev olen kooki teinud, mis hoiab kõhud täis ja mis külmikusse minekut ei vaja.

Kurb on aga see, et meie kummimadrats läheb nüüd kiirelt vastu maad lamedaks. Tuleb poodi tagasi viia ja uut nõuda, sest päris voodit me VEEL ei jõua endale osta. Mingit kõige odavamat madratsit ei taha ka tellida, mis hirmus ebamugav oleks. Meie kummimadrats on üllataval kombel väga mugav ja talume seda meelsasti edasi, kuni hea kvaliteediga voodi madratsit jõuame osta.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...