Thursday 31 July 2014

Bradford'i Tööstusmuuseum

Eile käisin lambist Cooperiga muuseumis, et meil midagi teha oleks. Mitmes kohas jäi silma, et meile üsna ligidal on üks tööstusmuuseum. Ma sellest küll palju ei lootnud, aga päris lahe oli. Paar korrust vist jäi mul käimata, seega saan kunangi veel minna, kui midagi teha pole.

70ndad.
Vanasti.
Retrod reklaamid.
Muuseumi peahoone.



Propaganda.
Väike muuseumifänn.
Uudistab.
Aitab uudistamisest.


Ooooh, käru!
Nahast auto???

"Emme, lähme koju."
Koduteel. Üritas end ettepoole istuma tõmmata, arvates, et ta oskab järsku ise istuda. Ega ei oska küll.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...