Tuesday 10 June 2014

Väsinud


Öövalved Cooperiga hakkavad tunda andma ja ma olen viimasel ajal nii meeletult väsinud. Eelmine nädal läksin kahel õhtul koos pojaga kella 7-8 ajal juba magama. Õnneks öösiti ta ärkab, sööb ja jääb pudeli otsas magama, ei pea vajalikuks keset ööd mängima hakata. Aga kurat, mul on pidevalt uni peal.

Päeval magamist ma ka ära õppinud ei ole koos temaga, sest siis on ju vaja sada muud asja ära teha - jalutamas käia (3km päevas on miinimum, reedel sai lausa 13km ära vantsitud), koristada, pudeleid pesta, jms. Mul ei olnud kunangi illusioone, et ma väikelapse emana pidevalt supervärske oleks, aga tahtsin lihtsalt vahelduseks natukene viriseda.

Lähen nüüd last vannitama, söötma ja siis läheme koos jälle magama ära, sest kell on ju juba pärast 7t.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...